TŠC Nova Gorica obsega 500 računalnikov, 70 projektorjev, čez 10 strežnikov, okrog 20 spletnih strani, neštetih programov in sistemov ter čez 3000 uporabnikov. Za vse to skrbi približno 16 ljudi poleg svojega pedagoškega dela. Ker smo samo ljudje, ki imamo omejen čas, pamet in spomin, smo postavili sistem za pomoč in podporo uporabnikom, da bomo svoje delo opravljali bolj kvalitetno, vaše težave pa bodo zanesljiveje in hitreje odpravljene.

Kako lahko prijavim napako/težavo?

Za pomoč, prijavo napake ali težave lahko zaprosite:
* osebno – najmanj zanesljivo
** težko najti dotično osebo
** naročilo lahko skrbnik pozabi
** nihče drug ne ve zanjo, razen naročnika in skrbnika
** odprava napake ni sledljiva, niti delo na napaki
* prek elektronske pošte – deloma zanesljivo
** e-pošto dobi samo določen prejemnik, pa še ta ne nujno pravi
** e-pošta se lahko izgubi v morju ostale pošte
** e-pošto lahko spremljata naročnik in naslovnik
* prijava prek http://podpora.tsc.si – najbolj zanesljivo
** standardiziran obrazec za prijavo napak – ničesar ne boste pozabili ali zgrešili
** naročnik lahko spremlja status prijave, vidi, kako se njegova zadeva rešuje
** avtomatizirano dodeljevanje naročil glede na kategorijo, pomembnost in nujnost
** vidna ne le enemu, ampak celotni IT ekipi in nadrejenim
** vsaka napaka je sledljiva, ima zgodovino, tako da lahko ponavljajoče napake hitreje odpravimo

Uporabniško podporo na TŠC Nova Gorica nudijo

* Uporaba računalniške opreme: Uroš Gabršček (Erjavčeva), Erik Kompara (Cankarjeva) in Luka Vogrinčič (BIOS)
* Uporaba projektorjev in prenosnikov: Aleš Štrancar
* Elektronska pošta za tsc.si: Simon Abolnar
* Delovanje omrežja: Milan Podbršček, Uroš Gabršček
* Uporaba šolskih spletnih strani: Boštjan Vouk, Janko Harej
* Šolska galerija slik: Andrej Campolunghi
* Spletna redovalnica: Janko Harej, Erik Kompara
* Uporabniški računi: Robert Žagar, Martin Božič
* Študent.NET, Predavatelj.NET: Simon Abolnar